Spletna stranka za pomoč strankam
14 odgovori
1 sporočila
tiffany
Pozdravljeni, katera je kontaktna številka za reklamacijo v zvezi z naročilom, oddanim na spletni strani? Hvala za vaš odgovor!
590 sporočila
zoomalia
Pozdravljeni, Tiffany,
Da vam lahko najbolje pomagamo, vas vabimo, da stopite v stik z našo službo za stranke preko obrazca, ki je na voljo na vašem računu:
- Moj račun
- Oglejte si vsa moja naročila
- Služba za stranke
Telefonska številka vam bo posredovana, ko izpolnite obrazec.
Naši svetovalci vam bodo odgovorili in ponudili rešitev ob prejemu vaše zahteve.
Lep dan želim,
Coralie iz Zoomalie
Da vam lahko najbolje pomagamo, vas vabimo, da stopite v stik z našo službo za stranke preko obrazca, ki je na voljo na vašem računu:
- Moj račun
- Oglejte si vsa moja naročila
- Služba za stranke
Telefonska številka vam bo posredovana, ko izpolnite obrazec.
Naši svetovalci vam bodo odgovorili in ponudili rešitev ob prejemu vaše zahteve.
Lep dan želim,
Coralie iz Zoomalie
2 sporočila
martine
Pozdravljeni, kaj storiti, ko podjetje DPD trdi, da je bil paket dostavljen, a ni nič prispelo?
590 sporočila
zoomalia
Pozdravljena Martine, žal mi je za to nevšečnost. Da bi vam najbolje pomagali, vas vabim, da kontaktirate našo službo za pomoč strankam preko obrazca, ki je na voljo pod "Moj račun / Storitve za stranke". Naši svetovalci vam bodo zagotovili odgovor in rešitev ob prejemu vaše zahteve. Lep dan, Coralie iz Zoomalie
1 sporočila
nicole
kdaj bom prejel svoje naročilo?
5 sporočila
nathalie
Ko bo vaše naročilo odposlano, boste najprej prejeli e-pošto podjetja zoomalia, kasneje pa še prevoznika. Takrat boste prejeli tudi številko za sledenje. Na predvečer dostave vam bo transportno podjetje poslalo e-pošto, da vas obvesti. Na dan dostave boste prejeli tudi e-pošto in SMS, ki vas bosta obvestila, da boste v teku dneva dobili pošiljko. Medtem lahko na svojem računu zoomalia v rubriki Moja naročila preverite oceno datuma dostave vašega paketa in sledenje, če je bil vaš paket že odposlan.
590 sporočila
zoomalia
Pozdravljeni Nicole, Potrjujem odgovor, ki ga je podala Nathalie. Imate možnost spremljanja vašega naročila preko vašega računa Zoomalia. O različnih korakih boste obveščeni tudi preko prevoznika. Če opazite kakršnokoli nepravilnost, se obrnite na našo službo za pomoč strankam. Lep dan, Coralie iz Zoomalia
1 sporočila
cecilia
Pozdravljeni, želim plačati prek PayPala. Spodaj na vaši predstavitveni strani je res PayPalov znak... vendar ga potem ne najdem, ko želim plačati... mi lahko pomagate? Hvala. Ga. Long ...
590 sporočila
zoomalia
Pozdravljena Cécilia, na podlagi vaše zahteve glede načina plačila PayPal vas obveščam, da smo nedavno sprejeli odločitev, da ga ne bomo več ponujali na naši spletni strani. Ta odločitev izvira iz spora glede transakcijskih provizij, ki jih nalaga Paypal. Razumemo, da bi to lahko povzročilo prilagoditve vaših plačilnih navad, in se opravičujemo za morebitne nevšečnosti, ki bi jih to lahko povzročilo. Vendar pa bodite prepričani, da imamo na voljo druge enako zanesljive in varne možnosti plačila za olajšanje vaših nakupov pri Zoomalia. Želim vam lep dan, Hélène iz Zoomalije
590 sporočila
zoomalia
Pozdravljena Marion, Žal mi je zaradi te nevšečnosti. Prosimo, da nas kontaktirate preko obrazca, ki je na voljo v zavihku "Moj račun", nato "Pomoč uporabnikom", da bomo to lahko preverili za vas. Ne oklevajte nam posredovati dodatnih informacij. Coralie iz Zoomalie
3 sporočila
katherine
Pozdravljeni, storil sem vse, kar ste navedli zgoraj. Odjavil sem se in se znova prijavil. Ne prikaže mi telefonske številke, samo zamrzne. Najprej sem veliko krat poskušal izpolniti zahtevo za manjkajoče predmete (vijaki za mačje drevo), vendar ne sprejema mojih iPhone fotografij poškodovane škatle in zato ne obdeluje zahteve. Ali obstaja dejanska oseba, ki mi lahko pomaga? Preprosto potrebujem celoten paket vijakov, poslanih za moje naročilo #36898395. Hvala.
3 sporočila
katherine
Pozdravljeni, manjka mi polovica vijakov, prosim, pošljite mi celoten paket čim prej. Imam več fotografij poškodovane (odprte) škatle, vendar jih vaša spletna stran za podporo strankam ne sprejme. To so fotografije z iPhona. Naročilo št. 36898395. Hvala.
1 sporočila
selene
Dober večer, prosim, potrebujem stik s službo za pomoč uporabnikom. Piše, da sem prejel naročilo, vendar ga nisem prejel. Zelo sem zaskrbljen in sem pustil dve prošnji pri službi za pomoč uporabnikom, vendar nisem dobil odgovora.
6 sporočila
coralie
Pozdravljena Selene, razumem vašo skrb. Za hitrejšo obravnavo vaše zahteve vas vabim, da uporabite obrazce, ki so na voljo na vašem uporabniškem računu na naši spletni strani. To nam bo omogočilo, da vašo pritožbo obravnavamo bolj učinkovito. Ne oklevajte in nas ponovno kontaktirajte, če imate kakršnakoli vprašanja. Se vidimo kmalu, Coralie iz Zoomalia
6 sporočila
coralie
Pozdravljeni, Katherine, Žal mi je za to situacijo. Pišem vam, da vas obvestim, da smo prejeli vašo zahtevo. Takoj, ko boste odgovorili, bomo lahko poslali manjkajoče vijake. Hvala za vašo potrpežljivost in se kmalu slišimo, Coralie iz Zoomalie