poškodovane škatle
1 odgovor
1 sporočila
sylvie

Prejel sem več poškodovanih škatel, ki jih ni mogoče uporabiti, saj so preluknjane. Ponujajo mi zamenjavo ali dobropis, vendar ne morem odgovoriti na e-pošto s predlogom, zato mi rečejo, da je zadeva zaključena! Kako vas lahko kontaktiram, da vam odgovorim, ali imam raje dobropis ali zamenjavo? Če se mi ne boste odzvali, bom zamenjal dobavitelja, saj naročam za 120 € na mesec....
6 sporočila
coralie

Pozdravljena Sylvie, Žal mi je za to situacijo. Da bi bila vaša zahteva ustrezno obravnavana, je nujno, da odgovorite neposredno prek uporabniškega prostora in ne na avtomatska e-poštna sporočila, ki ste jih prejeli, saj v nasprotnem primeru nikoli ne dobimo vaših odgovorov. Ostajamo vam na voljo na 05 54 54 00 24, da vam zagotovimo rešitev. Hvala za vaše razumevanje in se kmalu slišimo, Coralie iz Zoomalia