Plačilo naročila

1 odgovor
Nancy
1 sporočila
nancy
Pozdravljeni, pravkar sem izvedel plačilo za svoje naročilo. Pravi, da je bilo izvedeno, vendar nisem prejel potrditve naročila. Je to normalno?
Zoomalia
590 sporočila
zoomalia
Pozdravljena Nancy, Vabim vas, da preverite v svojem uporabniškem računu, ali se vaše naročilo pojavi. Če ga ni, to pomeni, da ni bilo potrjeno. Če potrebujete pomoč, ne oklevajte in se obrnite na našo službo za stranke. Se vidimo kmalu, Coralie iz Zoomalia

Pravilnik o piškotkih
Prosimo vas za dovoljenje za uporabo piškotkov ali podobnih orodij, da vam olajšamo nakupovanje na našem spletnem mestupodobnih orodij, da vam olajšamo nakupovanje na našem spletnem mestu, izboljšamo vašo uporabniško izkušnjo, zagotavljanje prilagojenega oglaševanja, statistike za razumevanjekako naše stranke uporabljajo naše storitveNaši zaupanja vredni partnerji(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)ta orodja uporabljamo tudi v oglaševalske namene, kot del našega našega prikazovanja prilagojenega ali neosebnega oglaševanja.Nastavitve piškotkov lahko kadar koli spremenitedostopno iz vašega računa.
Uporaba in nameni obdelave vaših podatkov
Prosimo vas za dovoljenje za uporabo piškotkov ali podobnih orodij, da vam olajšamo nakupovanje na našem spletnem.... Preberi več
Določite svoje izbire Sprejemam Nadaljujte brez sprejemanja
Aplikacija Zoomalia Z Family'z zaslužite +50 pts z vsakim naročilom in prejmite obvestila o spremljanju naročila v realnem času
Aplikacija Zoomalia Z aplikacijo Zoomalia povečajte svojo mucko !1000 pts za vsak prenos in +50 pts za vsako naročilo