Kontaktirajte tehnično podporo

26 odgovori
MARIE
1 sporočila
marie fr
Pozdravljeni, želel bi kupiti majhen model propelarja za svoj avtomat ZD150. Ali imate kontaktni e-mail ali brezplačno telefonsko številko? Hvala
Coralie
3 sporočila
coralie fr
Pozdravljena, Marie,Lahko se obrnete na našo službo za stranke po e-pošti preko obrazca, ki je na voljo v razdelku "Moj račun", "Služba za stranke".Prav tako nas lahko kontaktirate na številko 05 54 54 00 24 (brezplačna številka + cena klica).Želim vam lep dan.Coralie iz Zoomalie
Nicole
1 sporočila
nicole fr
Naročil sem ptičjo kletko s pohištvom za 113 € in na mojem računu je ne vidim?
daniel
1 sporočila
daniel fr
Naročil sem AKVARIJ in na mojem računu ga ne vidim?
Zoomalia
434 sporočila
zoomalia fr
Pozdravljeni, vabim vas, da se neposredno obrnete na našo službo za stranke prek vašega uporabniškega računa ali po telefonu na 0554540024. Želim vam lep dan, Hélène iz Zoomalia
Annie
1 sporočila
annie fr
Pozdravljeni, naročilo sem oddal prejšnjo soboto, plačal sem z nakazilom in danes je torek zvečer, naročilo pa je še vedno v čakanju? In nakazilo je bilo že bremenjeno z mojega tekočega računa. Hvala, če me lahko obvestite.
Zoomalia
434 sporočila
zoomalia fr
Pozdravljena Annie, V zvezi s tem vprašanjem vas vabim, da podate zahtevek prek svoje uporabniške strani ali pa nas kontaktirate na 0554540024. Vendar pa lahko traja do 72 ur, da je naročilo po nakazilu potrjeno. Sem vam na voljo za dodatna vprašanja in vam želim lep dan, Hélène iz Zoomalije
Morgane
1 sporočila
morgane fr
Pozdravljeni, dovolim si, da vas kontaktiram, ker naj bi danes prejel naročilo na dom, vendar vidim, da me dostavljate eno uro stran od mojega doma! Kaj naj storim?
Donia
1 sporočila
donia fr
Pozdravljeni, želim vrniti artikle na svoje stroške, vendar se od mene zahteva, da obvezno posredujem vašo številko ali e-naslov, da lahko prevzamete paket. Kako naj to storim?
Zoomalia
434 sporočila
zoomalia fr
Pozdravljeni Dounia, v zvezi s tem vprašanjem vas vabimo, da vložite reklamacijo prek vašega uporabniškega računa ali nas kontaktirate na 0554540024.
Lep dan vam želim,
Hélène iz Zoomalia
Danielle
1 sporočila
danielle fr
Včeraj sem želel poravnati svoje naročilo 35733140 z dne 10.12.2024 z nakazilom (kar je bila že napačna poteza), in sem neumno pozabil navesti to številko naročila. Morali bi že prejeti to nakazilo v znesku 23,97 evrov. Upam, da boste lahko našli sled tega.
Zoomalia
434 sporočila
zoomalia fr
Pozdravljeni Danielle, Da bi uredila situacijo, sem vas ravnokar kontaktirala neposredno iz vašega uporabniškega območja. Želim vam lep dan, Coralie iz Zoomalie
evelyne
3 sporočila
evelyne fr
Naročila sem oddal 14. januarja 2025, ravnokar sem poklicala službo za stranke in povedali so mi, da je bilo naročilo zadržano, ker sem postavila vprašanje v zvezi z kodo za popust, na katerega nisem odgovorila, vendar je bilo moje naročilo 15. januarja že obremenjeno? Hvala bogu, da sem poklicala in je oseba takoj poslala e-pošto, da bi bil moj paket poslan nujno. Res ni resno... Poleg tega, da nikoli nimamo kode za popust, so stroški dostave višji kot drugje, to se resnično nabira, mislim, da bom zamenjala, razmišljam o zamenjavi ponudnika. Ampak hvala osebi, ki sem jo srečala danes zjutraj in je sprostila moje naročilo za pošiljanje. Evelyne
Zoomalia
434 sporočila
zoomalia fr
Pozdravljena Evelyne, Razumem vaše razočaranje in mi je žal zaradi te situacije. Vaše naročilo je bilo resnično blokirano, ker ste zahtevali spremembo. Ker smo potrebovali vaš odgovor, ga nismo mogli odblokirati, preden smo ga prejeli. Kar zadeva bremenitev, kot je navedeno v naših Splošnih Pogojih Prodaje (SPP), je plačilo takojšnje ob potrditvi naročila, ne glede na njegovo logistično obdelavo. Seveda smo vam na voljo za vsa dodatna vprašanja. Lep dan, Coralie iz Zoomalia
ANISSA
1 sporočila
anissa fr
Želim vrniti naročilo, vendar vas ne morem doseči; lahko prosim poskrbite za to? Hvala vnaprej. Anissa
Zoomalia
434 sporočila
zoomalia fr
Pozdravljena Anissa, Žal mi je, ampak te zahteve ne morem obravnavati preko foruma. Za vračilo moramo odpreti pritožbo preko ustreznih obrazcev na naši spletni strani. Drugače pa je obrazec za preklic na voljo direktno v vašem uporabniškem računu. Na voljo sem za dodatna vprašanja. Lep dan, Coralie iz Zoomalia
Claudine
1 sporočila
claudine fr
kje se nahaja e-poštni naslov Zoomalia, hvala
Zoomalia
434 sporočila
zoomalia fr
Pozdravljeni Claudine, Za stik z nami vas vabimo, da uporabite kontaktne obrazce, ki so neposredno na voljo na naši spletni strani. Dostopate do njih tako, da se odpravite na zavihek "Moj račun", nato "Pomoč uporabnikom". Na voljo smo vam za vsa vprašanja. Coralie iz Zoomalia
romain
1 sporočila
romain fr
Pozdravljeni, ali bi mi lahko, prosim, posredovali telefonsko številko za stik s službo za podporo strankam za strokovnjake, hvala.
Zoomalia
434 sporočila
zoomalia fr
Pozdravljen Romain. Za stik z nami vas vabim, da uporabite kontaktne obrazce, ki so na voljo neposredno na naši spletni strani. Dostopate lahko do njih tako, da greste v zavihek "Moj račun", nato "Pomoč uporabnikom". Poklicna telefonska številka je prav tako prikazana na spletni strani, če nas želite poklicati po tem sredstvu. Ostajamo vam na voljo za vsa vprašanja. Lep dan, Coralie iz Zoomalia
Candy
1 sporočila
candy fr
Pozdravljeni, opravila sem naročilo 5. februarja, vendar paketa nisem prejela. Želela bi vračilo denarja, prosim. Lep pozdrav, ga. Devaux
Zoomalia
434 sporočila
zoomalia fr
Pozdravljena Candy,Žal mi je za to situacijo. Priporočam, da se obrnete na našo službo za stranke, da skupaj preverimo stanje vašega naročila in najdemo rešitev. Dosegljivi smo preko kontaktnih obrazcev, ki so na voljo na naši spletni strani.Se kmalu slišimo,Coralie iz Zoomalia
Floriane
1 sporočila
floriane fr
Pozdravljeni, prejel sem svoj paket, vendar je škatla popolnoma raztrgana.
brigitte
2 sporočila
brigitte fr
Dober večer, imam velika vrata za mačke SUREFLAP, ki imajo ponavljajočo težavo s kontakti za baterije. Tudi ko vstavim nove baterije (4 baterije C), pride do slabega stika, ki preprečuje pravilno delovanje vrat. Kaj mi priporočate, da storim, da preprečim ta slab stik?
Nathalie
1 sporočila
nathalie fr
Pozdravljeni, rad bi izvedel, ali je mogoče vse svoje zbrane točke zvestobe porabiti za nakup hrane za mačke v zavetišču. V pričakovanju vašega odgovora.
Zoomalia
434 sporočila
zoomalia fr
Pozdravljena, Nathalie, Da, povsem mogoče je vaše zvestobne točke porabiti za obroke za mačke v zavetišču. Da to storite, morate najprej potrditi naročilo z nakupom artikla. Nato boste imeli možnost dodati vaša darila zvestobe, vključno z obroki. Če potrebujete pomoč pri izvedbi tega postopka, vas vabimo, da se obrnete na nas. Se kmalu slišimo, Coralie iz Zoomalia
MARTINE
1 sporočila
martine fr
Pozdravljeni, 5. februarja 2025 sem naročila brikete za svojo mačko in majhne obroke Hills 24 x 82g. Uporabila sem nekaj pločevink in ugotovila, da je embalaža okužena z majhnimi žuželkami. Ni treba posebej poudarjati, da sem vse vrgla v smeti, saj je nesprejemljivo, da bi svoji živali dala okužene pločevinke. Seveda sem pred tem posnela fotografije, ki so vam na voljo. Prav tako sem o tem obvestila svojega veterinarja. Vendar pa želim poudariti, da sem vedno zelo zadovoljna z mojimi naročili pri Zoomalia, toda tokrat je moj mali muc trpel. Čakam na vaš odgovor.

Pravilnik o piškotkih
Prosimo vas za dovoljenje za uporabo piškotkov ali podobnih orodij, da vam olajšamo nakupovanje na našem spletnem mestu, izboljšamo vašo uporabniško izkušnjo, zagotovimo prilagojeno oglaševanje in v statistične namene razumemo, kako naše stranke uporabljajo naše storitve. Zaupanja vredni partnerji prav tako uporabljajo ta orodja kot del našega prikazovanja oglasov. Svoje nastavitve glede piškotkov lahko kadar koli spremenite z dostopom do svojega računa..
Prosimo vas za dovoljenje za uporabo piškotkov ali podobnih orodij, da vam olajšamo nakupovanje na našem spletnem... Preberi več
Določite svoje izbire Sprejemam
Aplikacija Zoomalia Z Family'z zaslužite +50 pts z vsakim naročilom in prejmite obvestila o spremljanju naročila v realnem času
Aplikacija Zoomalia Z aplikacijo Zoomalia povečajte svojo mucko !1000 pts za vsak prenos in +50 pts za vsako naročilo