Izdelki za steljo
1 odgovor
1 sporočila
catherine
Zoomalia in DDP storitev za stranke je obupna. Nesprejemljivo je, da morate načrtovati dostavo dva dni vnaprej in biti priklenjen med 8.00 in 18.00 ter nato dobite SMS z obvestilom "Oprostite, dostava ni mogoča, ponovno načrtujte dostavo." Naročilo št. JU2539554175 z dne 14. junija 2025. V mojem naslovnem bloku je navedeno, da sem invalidna oseba. Sem invalidna oseba, ki nima izbire in mora nadaljevati z delom, da lahko dostojno živi. SRAM VAM, KER TAKO RAVNATE Z LJUDMI. Poleg tega to ni prvič, da moja dostava ni bila izvedena.
590 sporočila
zoomalia
Pozdravljeni Catherine, Resnično mi je žal za neprijetnosti, ki ste jih doživeli pri dostavi vašega naročila. Popolnoma razumem vašo frustracijo, še posebej glede na vašo situacijo. Želim vas zagotoviti, da Zoomalia in naš prevoznik nikakor ne diskriminirata invalidnih oseb.
Obveščam vas tudi, da je vašo pritožbo že obravnavala moja sodelavka in je bila urejena. Na žalost je ta anomalija neodvisna od naše volje. O težavi smo že obvestili našega prevoznika, da bi tovrstne primere preprečili v prihodnje. Hvala vam za razumevanje in upam, da ta dogodek ne bo omajal vašega zaupanja v naše storitve. Lep pozdrav, Coralie iz Zoomalie
Obveščam vas tudi, da je vašo pritožbo že obravnavala moja sodelavka in je bila urejena. Na žalost je ta anomalija neodvisna od naše volje. O težavi smo že obvestili našega prevoznika, da bi tovrstne primere preprečili v prihodnje. Hvala vam za razumevanje in upam, da ta dogodek ne bo omajal vašega zaupanja v naše storitve. Lep pozdrav, Coralie iz Zoomalie